Активний запуск оренди державного та комунального майна по Україні
З моменту настання чинності Закону України «Про оренду державного та комунального майна», який надає можливість реалізовувати в системі Прозорро.Продажі лоти з права оренди майна.
З метою імпелементації норм зазначеного Закону, Кабінетом Міністрів України розроблено Порядок передачі в оренду державного та комунального майна та розпочинають виставляти об’єкти, що передбачатиме механізм проведення електронних торгів.
Закон визначає створення переліків майна, що підлягає оренді двох типів:
«Перелік першого типу” щодо яких прийнято рішення про передачу в оренду на аукціон
«Перелік другого типу” щодо яких прийнято рішення про передачу в оренду без проведення аукціону (державні та комунальні підприємства, установи, організації у сфері культури і мистецтв чи громадські організації у сфері культури і мистецтв, музеїв, закладів освіти)
Етапи процедури передачі в оренду державного та комунального майна:
- Прийняття рішення про передачу в оренду
- Прийняття рішення про включення об’єкта оренди до одного із Переліків
- Реєстрація на нашому маркетплейсі VERTAS
- Публікація інформації про потенційний об’єкт оренди в електронній торговій системі
- Розміщення оголошення про передачу майна в оренду
- Проведення аукціону або передача об’єкта в оренду без проведення аукціону
- Укладання та публікація в електронній торговій системі договору оренди зі змінами
Така процедура мінімізує корупційні ризики при обранні орендаря та збільшить ціну при визначенні орендної плати.
Орендуйте нерухомість для себе і власного бізнесу через нашу платформу і ви отримаєте:
- зручні сервіси та послуги персонального менеджера;
- цілодобову технічну підтримку;
- швидкий банкінг платежів;
- власні канали сповіщення про торгові періоди та події;
- підбір оренди майна за Вашими запитами.
Детальніше з особливостями електронних аукціонів з продажу права оренди Вас ознайомлять наші спеціалісти або на нашій сторінці ОРЕНДА
Звертайтеся за номерами: (044) 333–47–05, (095) 551-50–26 , (093) 229–09–01.